خبرگزاری کار ایران

نصب و راه‌اندازی دستگاه CAM در واحد بینایی‌سنجی کلینیک بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۸۲۶

دستگاه CAM به‌منظور تشخیص و درمان تنبلی چشم در بیمارستان فوق‌تخصصی کیش نصب و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، با تهیه و نصب این دستگاه در مطب اپتومتری (بینایی‌سنجی) کلینیک بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش تمامی شهروندان جزیره کیش می‌توانند برای پیشگیری از تنبلی چشم فرزندان خود اقدام و همه روزه صبح ها از ساعت 8 تا 14 و عصر روزهای زوج از ساعت 17:30 تا 20:30 جهت انجام تست تنبلی چشم و درمان آن به مطب بینایی سنجی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان کیش مراجعه کنند.

کارشناسان بینایی‌سنجی به کمک این دستگاه و پس از تشخیص عارضه تنبلی چشم در کودکان و نوجوانان می توانند طول درمان را از دوسال بستن چشم به 15 جلسه کاهش دهند و با تمرین های متنوع بیست دقیقه‌ای در هفته  برای کودک، این نارسایی را به سرعت درمان کنند.

این روش درمان در واقع مکمل و متمم دو طرح کشوری "معاینات پیش دبستانی آموزش و پرورش استثنایی" و " پیشگیری از تنبلی چشم سازمان بهزیستی کشور" است. که طی هفته‌های گذشته در کلینیک بیمارستان کیش راه اندازی شد.

انجام معاینات اپتومتری برای کودکان رده سنی سه تا پنج سال ضروری است و باعث پیشگیری از آسیب های جدی بینایی در سنین بالاتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز