خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کردستان مطرح کرد:

دانشجویان قشر بیدار و هوشیار جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۵۹۲

رئیس دانشگاه کردستان گفت: دانشجویان قشر بیدار و هوشیار جامعه هستند و نقش مهمی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، فردین اخلاقیان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان بخشی از ملت ایران و ارزشمندترین سرمایه کشور هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی سال ۱۳۳۲ که سمبل استکبار و استبداد ستیزی و دفاع از استقلال کشور و سمبل دفاع از آزادی هستند، افزود: جامعه از دانشجویان انتظار پیشتازی در عرصه علم و دانش را دارد.

اخلاقیان عنوان کرد: دانشگاه به عنوان نهادی مستقل از قدرت‌های سیاسی و اقتصادی، با تکیه بر دانش و معرفت مبتنی بر عقلانیت برای بررسی، نقد و اصلاح و بهبود امور ورود می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی ایران دارای قدمتی به تاریخ دانشگاه های کشور است و دارای ماهیت سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی است.

رئیس دانشگاه کردستان ادامه داد: ۱۶ آذر نماد فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و مشارکت‌جویی سیاسی دانشجویان در کشور است.

اخلاقیان خاطرنشان کرد: دانشجویان قشر بیدار و هوشیار جامعه هستند و نقش مهمی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه برعهده دارند.

وی یادآور شد: در پایان مجددا روز دانشجو را به همه دانشجویان و دانشگاهیان تبریک عرض کرده و امیدوارم که جامعه بتواند گام هایی در راه رفع مشکلات جوانان و دانشجویان بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز