خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز کردستان :

ضریب نفوذ گاز در روستاهای کردستان افزایش خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۰۲

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به ۹۰ درصد ارتقاء خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، احمد فعله گری با اشاره به اینکه ضریب نفوذپذیری گاز در بخش روستایی اکنون به ۸۵ درصد رسیده است، افزود: تعداد روستاهای گازدار استان تا پایان سالجاری به ۱۲۰۰ روستا افزایش خواهد یافت و ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به ۹۰ درصد ارتقاء خواهد یافت.

وی با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به ۹۶ روستا در حال ادامه است گفت: کل خانوار روستایی استان ۱۳۳هزار و ۳۵۹ خانوار که از این میزان تعداد خانوار گازدار روستایی تا پایان آبان ماه سال جاری ۱۱۴هزار و ۱۱۳ خانوار می‌باشد که تا پایان سال این ضریب با افزایش روبرو خواهد بود.

فعله گری بیان کرد: در راستای تقویت سیستم های گاز رسانی و همچنین تامین ایمنی و استمرار گاز طبیعی، اجرای پروژه های زیربنایی  در 1 هزار و 500 روستا اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی کشور از میزان بهره مندی جمعیت روستایی استان کردستان پایین تر است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در حال حاضر از ۳۰ شهر استان ۲۹ شهر با ضریب نفوذپذیری ۹۹/۹ درصد گازدار و تنها شهر باقی مانده شهر چناره مریوان است که به علت سد سازی و جابجایی آن در حال حاضر  فاقد جمعیت است و گازرسانی به آن امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز