خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران دو مجموعه صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت گاز و دانشگاه کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۲۵۶

با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان و رئیس دانشگاه کردستان تفاهمنامه همکاری بین دو سازمان به امضاء رسید.

به گزارش ایلنا، احمد فعله گری با اعلام این مطلب افزود: گاز یکی از صنایع پرریسک محسوب شده که با استانداردهای زیادی سروکار دارد که اگر کارشناسان با این استانداردها آشنا نباشند در اجرای پروژه ها گازرسانی و حفظ و نگهداری تاسیسات با مشکل مواجه می شوند. 

وی اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های گازرسانی توانمندی خاص و ظرفیت بسیار مناسبی وجود دارد که می‌تواند مبنای مطلوبی در جهت مطالعه، تحقیق و تفحص در اختیار اساتید و پژوهشگران دانشگاه کردستان قرار دهد.
 
 فعله گری ادامه داد: استاندارد اجرای پروژه های گازرسانی در شرکت ملی گاز ایران تدوین می شود ولی برای بروز کردن و بومی کردن این استانداردها نیاز است همکاری نزدیکی مابین دو سازمان بوجود آمده تا نسبت به تدوین استانداردهای بومی و محلی اقدام گردد و این اقدام ، کاری بس پسندیده و مطلوب است.
 
وی خاطر نشان کرد: شرایط ویژه جغرافیایی و توپوگرافی استان باعث می شود عملیات اجرایی لوله گذاری با شرایط ویژه ای صورت گیرد و گاهی عبور از رودخانه های پرآب ، مناطق شیب دار و پلکانی و عبور از کوه ها  و دره ها را شامل می‌شود و این امر می‌طلبد با مطالعه و تحقیق استانداردهای متناسب با شرایط تدوین گردد.  
وی ادامه داد: زمینه دیگر همکاری مابین دو سازمان ، بحث آموزش پرسنل است  که باعث می گردد برای روش های ابداعی انجام کار ، استانداردسازی نمایند و در بحث کالیبراسیون وسایل انداره گیری نیز می توان از ظرفیت آزمایشگاههای پیشرفته دانشگاه کردستان بهره برد.
 
رئیس دانشگاه کردستان گفت: این تفاهم نامه یک رابطه تکنیکال و مهندسی است و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه کردستان در جهت شناخت نیازهای تحقیقاتی و آموزشی و اعتمادی که به اساتید و پژوهشگران این دانشگاه شده ، جای تقدیر و تشکر داشته و امید است قدم های مثبتی در جهت تدوین و پیشبرد اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان برداشته شود .
 
فردین اخلاقیان عنوان کرد: براساس این تفاهم نامه یک همکاری نظام یافته میان دانشگاه کردستان از یک سو و شرکت گاز استان جهت مشارکت در حوزه های پژوهشی ، آموزشی و تحقیقاتی با هدف رفع نیازهای گاز کردستان برقرار می شود .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز