خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان مطرح کرد:

هدف گذاری ۱۸۰ روستای کردستان برای گازرسانی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۹۸

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال جاری برای گازرسانی به 180 روستای استان هدف گذاری شده است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در اولین جلسه هیئت رئیسه در سال ۹۷، گفت:کردستان از لحاظ جغرافیایی و توپوگرافی وضعیت ویژه ای دارد و به علت وجود موانع طبیعی انجام پروژه‌های گازرسانی را با مشکل مواجه می‌سازد و این امر ایجاب می‌کند برای عملیات اجرایی پروژه‌ها برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 750 کیلومتر شبکه‌گذاری در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان انجام گرفته و تعداد 12هزار و 400 مورد انشعاب نصب و بیش از 33 هزار مشترک جدید به صف مصرف کنندگان این استان اضافه شده است.

فعله گری ادامه داد: در حال حاضر 1 میلیون و 530 هزار نفر از جمعیت استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند که 6/95 درصد از کل جمعیت استان را شامل می شود .   

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال گذشته برای گازرسانی به 120 روستا برنامه ریزی انجام که تا پایان سال تمامی موارد عملیاتی و تا دهه مبارک فجر تعداد92 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند و تعداد 28 روستا نیز در سه ماهه اول سال جاری پروژه اجرایی آن ها به اتمام خواهید رسید.  

فعله گری به برنامه‌های سال 97 اشاره و اظهار داشت: در سال جاری برای گازرسانی به 180 روستای استان هدف گذاری شده و برای بخش صنایع و اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد در نظر است 150 تا 180 مورد از واحدهای صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند.  

وی سایر برنامه‌های سال 97 را این گونه توصیف کرد: بازنگری و بازبینی چارت سازمانی نیروهای شرکتی و پیمانکاری، برنامه‌ریزی جدی برای وصول مطالبات، تسویه حساب پیمان‌های معوقه ، نشت‌یابی و جلوگیری از پرت گاز با نصب کنتور‌های ارتقاء یافته و استقرار سیستم GIS از جمله راهبردهای لحاظ شده این اداره خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز