خبرگزاری کار ایران

با اجرای پروژه خط انتقال گاز دهگلان- میاندوآب؛

پایان قطعی گاز و پایداری شبکه گاز در کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۱۶

با اجرای پروژه خط انتقال گاز 56 اینچ سراسری دهگلان- میاندوآب، گاز استان تقویت می شود و این اقدام، پایانی بر قطعی گاز در کردستان و پایداری شبکه گاز سقز و بانه خواهد بود.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شهرهای استان در خطوط انتهایی گاز کشور قرار دارد و در زمان هایی با افت فشار گاز و اختلالاتی به ویژه در شهرهای سقز وبانه مواجه بودیم.
وی در خصوص پروژه خط انتقال گاز 56 اینچ سراسری دهگلان- میاندوآب که بخشی از خط انتقال لوله نهم سراسری گاز است، اظهار کرد: این خط در دو قطعه دهگلان تا سنته و سنته تا میاندوآب به طول 227 کیلومتر ، با اعتبار 300 میلیارد تومان در حال اجراست.
فعله گری اضافه کرد: این عملیات توسط شرکت مهندسی توسعه گاز کشور در دست اجراست که قطعه اول شامل 124 کیلومتر و قطعه دوم شامل 103 کلیومتر می باشد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این خط در محدوده استان کردستان تا پایان آذرماه به اتمام می رسد، عنوان کرد: ظرفیت انتقال این خط 100 میلیون مترمکعب گاز است.
وی ادامه داد: این خط از دهگلان، دیواندره و سقز عبور می کند که جدا از تقویت گاز استان بستری مناسب برای صنایع انرژی بَر از جمله صنایع فولاد و پتروشیمی و شهرک های صنعتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز