خبرگزاری کار ایران

صالحی در جمع خبرنگاران:

آغاز به کار شورای سیاستگذاری سینمایی فجر/فیلم‌های خوب و کیفی کم نیستند

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۶۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به کار شورای سیاستگذاری سینمایی جشنواره فجر خبر داد و تاکید کرد: شوراهای سیاستگذاری‌ دیگر جشنواره‌های تئاتر و موسیقی هم تعیین شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی پیش از ظهر امروز، در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین اخبار مربوط به جشنواره فیلم فجر گفت: شورای سیاستگذاری سینمایی فجر شروع به کارش اتفاق افتاده است. جشنواره‌های دیگر فجر یعنی تئاتر و موسیقی، شوراهای سیاستگذاری‌اش تعیین شده‌اند. امیدوار هستیم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: درخصوص مکان برگزاری جشنواره سینمایی در حال گفت‌وگوهایی با برخی از مجموعه‌ها هستیم ولی در صورت عدم توافق، در همان مکان سابق برگزار می‌شود.

این عضو دولت تدبیر و امید در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقادها از کیفیت فیلم‌ها تصریح کرد: همه فیلم‌ها در یک درجه نیستند و ممکن برخی در درجه‌ خوبی نباشند اما جشنواره فیلم مقاومت نشان داد فیلم‌های ارزشی، انقلابی و خوب بسیاری داریم که مورد حمایت بنیاد سینمایی و بنیاد فارابی هستند و به صورت مشارکتی ساخته می‌شوند. همه فیلم‌ها نمره یکسانی نمی‌گیرند و فیلم‌های خوب و کیفی هم کم نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز