خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

شهرداری توان مالی اجرای برنامه‌های روز رشت را ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۰۳

عضو شورای شهر رشت گفت: شهرداری توان مالی اجرای برنامه های روز رشت را ندارد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهام زاهد در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت پیرامون روز رشت، اظهار داشت: درباره روزی حرف می‌زنیم که نسبت به آن تعصب داریم. در شرایطی که بودجه ماهانه سازمان فرهنگی و زیباسازی پرداخت نمی شود، اجرای برنامه های روز رشت به سختی پیش خواهد رفت.

 
وی با انتقاد از عدم ارائه ریز برنامه ها همراه با هزینه آن تصریح کرد: وقتی هنوز نمی‌دانید چقدر می‌توانید اعتبار دریافت کرده و با هنرمندان به چه نحوی حساب کنید، بهتر است برنامه اجرا نکنید. همانند پارسال نشود که بین اعضای گروه هنرمند موسیقی به دلیل نپرداختن دستمزد مشکل ایجاد شد.
 
عضو شورای شهر رشت افزود: با کدام پول و کدام تعهد قرار است چنین برنامه هایی اجرا شود. اکنون اعتبار مدیران شهرداری بدلیل بدهی های قبلی بین هنرمندان کاهش یافته است و با شرایط تورم کشور هرسال توان اجرای برنامه های خوب در شهرداری کاهش می یابد.
 
وی پیشنهاد داد: به جای تعدد برنامه‌ها، یک المان و نماد روز رشت ساخته گردد و با حضور مردم و مسئولان بهره برداری شود.
 
زاهد با اشاره به کاهش صدور پروانه و عدم تحقق بودجه شهرداری بیان داشت: با این شرایط درآمدی، امکان اجرای برنامه های خوب نیست. مدیران یا به این شکل برنامه نیاورند و یا با تمام جزیبات سین برنامه ها را ارایه دهند. باید ستادی برای روز رشت تشکیل دهید و برای هر موضوع خارج از تقویم، از فردای روز رشت هر سال، برای روز رشت سال بعد برنامه ریخت. برای تک تک اعضای ستاد باید کار تعریف شود. جزییات برنامه روز رشت ارائه شده به شورا مشخص نیست.
 
زاهد افزود: اگر قرار است برنامه بگذارید و هنرمندان و کسبه دچار مشکل شوند و ۳ سال دنبال دستمزد خود بدوند، شان مدیریت شهری بیشتر پایین می آید. بنابراین مبتنی بر واقعیات جامعه و توان شهرداری برنامه بگذارید و برای موضوعات مشخصی که برای ما اهمیت دارد اعم از ایام ملی، محلی و مذهبی، یک ستاد تشکیل شود و در طول سال برای این مناسبت ها برنامه بریزد.
 
عضو شورا همچنین بیان داشت: موضوعاتی که در کمیسیون‌ها مطرح می‌شود، توسط مدیران یادداشت می‌شود ولی برای اجرا پیگیری نمی‌شود. برای موضوعات مطرح شده راهکار پیدا کنید. بنده تاکید می‌کنم شهرداری توان مالی اجرای برنامه های ارائه شده را ندارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز