خبرگزاری کار ایران

تلاش وینفرد شفر برای بازگشت به قلب استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۲۰

استقلال توانست خودش را تا مکان پنجم جدول بالا بکشد، این یعنی یک فرصت طلایی برای آشتی کردن هواداران با تیمی که حتی جام حذفی را هم از دست داده است، زمانی کار برای استقلال و شفر سخت‌تر هم شد که کار شفر با برانکو قیاس می‌شد.

به گزارش ایلنا، تیم بحران‌زده پرسپولیس (از نظر بازیکن) شرایطش کاملا بهتر از استقلال است. سرمربی کروات پرسپولیس حالا مثل یک سایه روی نیمکت استقلال سنگینی می‌کند و قیاس کار او با مربی آلمانی، سخت‌ترین شرایط را برای شفر ایجاد کرد اما درست در زمانی که همه چیز به ضرر استقلال بود، بردهای پی در پی کمی به شفر و تیمش کمک کرد.

 شرایط وینفرد شفر و تیمش با 2 هفته قبل کاملا متفاوت است.

این تفاوت را می‌توان در چهره مرد آلمانی هم دید. او در روزهایی که زیر فشار انتقادها قرار گرفته بود، با 6 امتیاز تیمش را در پنج ضلعی مدعیان لیگ برتر قرار داد تا همچنان امیدهای هواداران استقلال برای رسیدن به قهرمانی زنده بماند.

 شفر دیروز با لباس شخصی در تمرین ریکاوری آبی‌پوشان حاضر شد و از همین حالا به فکر بازی سخت و دشوار در رشت است.

این روزها با توجه به عقب ماندگی استقلال در جدول از رقبا سرمربی آلمانی خوب می‌داند که از 2 بازی باقی مانده هم باید 6 امتیاز بگیرد تا همچنان مدعی بماند.

 شفر و تیمش هفته آینده در رشت به مصاف سپیدرود می‌روند و با توجه به تغییرات گسترده در ترکیب استقلال در بازی‌های اخیر، رقابت هیجان‌انگیز در تمرین‌های این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی به چشم می‌خورد.

شفر هنوز فرصت دارد تا مثل فصل گذشته دل هواداران را به دست بیاورد و آنها را برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بکشاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز