خبرگزاری کار ایران

کاپیتان پدیده: قلبم با پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۶۹

بازیکن تیم پدیده، بازی بعدی این تیم با استقلال تهران را یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل برای تیم پدیده می‌داند.

حسین بادامکی، بازیکن تیم پدیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع به شرایط تیم پدیده و بازی با استقلال صحبت می‌کند.

بادامکی در رابطه با این بازی می‌گوید: بازی بسیار سختی است، استقلال صدر نشین است و درخانه بازی دارد. هواداران پرشوری دارد و چون استادیوم رایگان است کار برای ما سخت‌تر است. اما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم دست پر به مشهد برگردیم.

هافبک تیم پدیده وضعیت این تیم را خوب می‌داند و نظرش را درباره جایگاه پدیده در آخر فصل اینطور می‌گوید: بازی‌های سختی در پیش رو داریم، همه تیم‌ها بازی‌های خوبی به نمایش ‌می‌گذارند.اما همه چیز به خودمان بستگی دارد که بتوانیم پدیده را به رده‌های بالاتر نزدیک کنیم.

بازیکن سابق تیم پرسپولیس، راجع به مدعیان اصلی قهرمانی نظر می‌دهد: پنج تیم بالای جدول شانس یکسانی دارند. اما آرزو می‌کنم پرسپولیسی‌ها به قهرمانی برسند زیرا قلب من با آنها است.

بادامکی در آخر، سال 94 را برای خود، سال پرفراز و نشیب می‌داند؛ اما در مجموع سالی که گذشت را سال خوبی می‌داند: امسال اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد.شاید بتوانم بگویم که تلخ‌ترین آن از دست دادن هم بازی سابقم، هادی نوروزی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز