خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از شرایط ویژه آبی‌های پایتخت؛

استقلال و نقشه خروج از بحران

شاید بهتر است افشارزاده و هیئت مدیره استقلال نیز در این زمینه درس‌هایی از پرسپولیس بگیرند. آنجا که در شرایط سخت حامی مظلومی و تیمش باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یک روز پس از آنکه استقلال تهران صدرنشینی را از دست داد، سرمربی و سرپرست استقلال در مراسم واگذاری ورزشگاه‌ها به دو تیم استقلال و پرسپولیس هیچ صحبتی در مورد باخت دیروز استقلال انجام ندادند.

استقلال تهران در پنج بازی اخیر خود از پانزده امتیاز ممکن فقط 6 امتیاز به دست آورده است و این احتمال می‌رود که با کسب چنین نتایجی، استقلال حتی نتواند سهمیه ‌آسیایی هم کسب کند، بنابراین بهرام‌ افشارزاده و پرویز مظلومی سعی کردند امروز در مراسم واگذاری ورزشگاه‌ها در مورد مشکلات استقلال سکوت کنند و فقط در مورد ورزشگاه اختصاصی صحبت کنند. به نظر می‌رسد مسئولان استقلال به نوعی شیوه برخورد پرسپولیس با بحران را الگوی خود قرار داده‌اند و سعی دارند در شرایطی که می‌توانند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند با اظهارنظرهای تند خود اوضاع را بیش از این که هست به هم نریزند.

پرسپولیس این روزها بر خلاف اول فصل که در انتهای جدول جا خوش کرده بود حال و روز خوبی دارد و فاصله‌اش با صدر جدول تنها 3 امتیاز است،  نتایج این روزهای پرسپولیس محصول حمایت مسئولان پرسپولیس از برانکو و تیمی است که در ابتدای فصل در انتهای جدول قرار داشت. شاید بهتر است افشارزاده و هیئت مدیره استقلال نیز در این زمینه درس‌هایی از پرسپولیس بگیرند. آنجا که در شرایط سخت حامی مظلومی و تیمش باشند.

کد خبر : ۳۴۷۲۷۹