خبرگزاری کار ایران

بدون استرس مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم؛

منوچهری: بابک زنجانی هیچ خیری برای ما نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۴۹

خیال ما برای ماندن در لیگ راحت شد و حالا بدون استرس می‌توانیم تمام توانایی‌هایی که داریم مقابل پرسپولیس به معرض نمایش بگذاریم.

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: بدون استرس مقابل پرسپولیس بازی می کنیم.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس خدا را شکر اوضاع ما خوب است، چون با بردی که مقابل استقلال صنعتی اهواز آوردیم، شرایط ما در جدول خوب شد و خیال ما برای ماندن در لیگ راحت شد و حالا بدون استرس می‌توانیم تمام توانایی‌هایی که داریم مقابل پرسپولیس به معرض نمایش بگذاریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس امتیاز می‌خواهد و برای قهرمانی یا کسب سهمیه نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد و برای برد می‌جنگد که این مسأله فشار و استرس برای آنها ایجاد می‌کند که می‌تواند هم خوب و هم بد باشد. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا در این بازی همه چیز به نفع ما تمام شود.

مهاجم راه‌آهن افزود: هر چند آخر لیگ است و در لیگ برتر ماندنی شدیم، اما بازی کردن در استادیوم آزادی و روبروی استقلال و پرسپولیس به همه فوتبالیست‌ها انگیزه می‌دهد و هر چقدر این بازی حساس‌تر باشد انگیزه بیشتری ایجاد می‌کند. این بازی برای پرسپولیس حساس است و تماشاگران زیادی هم خواهند آمد و تمام بچه‌های ما انگیزه دارند تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهند.

منوچهری در پایان در مورد موافقت بابک زنجانی با فروش باشگاه راه‌آهن گفت: ما از اواسط فصل فهمیدیم هیچ دریافتی از باشگاه راه‌آهن نخواهیم داشت و فقط برای لذت بردن از فوتبال و آینده بهترمان تلاش کردیم. اگر باشگاه فروش برود، بچه‌ها به حق و حقوق‌شان می‌رسند. وقتی زنجانی بود، خیری ندیدیم و شاید با رفتن او خیری ببینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز