خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکری:

کارکنان کارخانه قند ممسنی ۵ سال حقوق دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۰۱

یک نماینده مجلس گفت: به وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی یک ضعف و افسوس است که کارکنان کارخانه قند ممسنی ۵ سال حقوق دریافت نکرده‌اند و برای راه‌اندازی مجدد آن مشکل تأمین حقوق وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: تذکر اول من به وزیر آموزش و پرورش است، قصد ندارم اضافه بر اعتبارات و بودجه این وزارتخانه درخواست و تذکری داشته باشم.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۰ ماه از نظام رتبه‌بندی می‌گذرد، درخواست داریم وزیر آموزش و پرورش این موارد را جدی بگیرد، گفت: چرا در یک ارگان فرد بازنشسته پاداش پایان خدمت خود را دریافت می‌کند اما در وزارت آموزش و پرورش این پاداش با تأخیر بسیار زیادی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود هر ۶ ماه یک ماه پاداش به کارکنان مناطق محروم پرداخت شود اما از آن بی‌بهره ماندند، ادامه داد: هر ۳ مورد مطرح شده تعهدات بوده و مورد جدیدی به آنها اضافه نشده است، از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم با جدیت این موارد را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تذکر دیگر من به آقای حجتی وزیر جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: روز گذشته شنیدیم قیمت گندم به یک هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافته اما از آن مطمئن نیستیم، باید زحمات و شرایط کشاورزان را در کفه ترازو قرار دهند.

گودرزی با بیان اینکه کشاورز اگر یک روز اقساط وام خود را پرداخت نکند با جریمه و دیرکرد مواجه می‌شود اما بعد از ۶ ماه مطالبات آنها پرداخت می‌شود که این مسائل مشکل‌ساز هستند، تصریح کرد: به وزرای صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر می‌دهم برای کارگزاران نظام جمهوری اسلامی یک ضعف و افسوس است که کارکنان کارخانه قند ممسنی ۵ سال حقوق دریافت نکرده‌اند و برای راه‌اندازی مجدد آن مشکل تأمین حقوق وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه از وزیر راه و شهرسازی انتظار بیشتری داریم، گفت: برای دفاع از انقلاب و کشور شهید دادیم، سربلند هستیم اما برای کسانی که عزیزان خود را در جاده‌ها از دست می‌دهند سرافکنده هستیم، همچنین اقدامات صورت گرفته در سد پارسیان کفایت نمی‌کند که نیازمند پیگیری بیشتر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز