خبرگزاری کار ایران

گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

غلامی بی‌حاشیه و دارای سعه‌صدر است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۳۹

نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم تاکید کرد: غلامی تنها کسی است که از نزدیک به موضوعات دانشگاه حساسیت دارد از دانشجویان انقلابی حمایت می‌کند. از اساتید و نخبگان دانشگاهی حمایت می‌کند و با مسئولان ذی ربط تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس گودرزی به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی علوم با بیان اینکه آنچه برای یک مدیر حرف اول را می‌زند، نوع نگاه و طرز نگرش او است، گفت:  اساسا یک فرد مبتنی بر نوع نگاهش تصمیم می‌گیرد. پس آن جهت‌گیری فرد مهم است که ما را به سوی تمدن اسلامی هدایت می‌کند یا توسعه غربی.

وی افزود: آقای غلامی در جلساتی که خدمت ایشان بودیم، نشان دادند ایشان فرزند انقلاب است و ادبیات ایشان در برنامه‌ریزی، ادبیات انقلاب است. از آرزوهای نظام جمهوری اسلامی،  اسلامی شدن دانشگاه‌ها بود به فرموده امام دانشگاه مبدا تحولات کشور است. اگر دانشگاه‌های امروز با تکنولوژی روز دنیا همراه باشد وابستگی به خارج مرزها کم می‌شود.

گودرزی ادامه داد: مشکلی که ما داریم و دشمن به واسطه آن ما را تهدید می‌کند فاصله دانشگاه و صنعت است؛ اگر دانشگاه امیدوار به به آینده و معتقد به مبانی دینی و انقلاب و برخوردار از احساس مسئولیت و عزم و نیت قاطع باشد، چنین دانشگاهی دانشجو را وادار به فکر می‌کند و می‌تواند نقش بی بدیلی داشته باشد امروز اولویت ما اقتصاد مقاومتی است

وی افزود: اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از مشکلات کشور است. ما باید از مونتاژ به سمت نوآوری برویم. باید همواره به شان دانشگاه نظر داشته باشیم. اینکه برای اقتصاد مقاومتی جلسه می‌گیریم و کمیته تشکیل می‌دهیم، کفایت نمی‌کند. این گره را یک وزیر انقلابی می‌تواند باز کند و مسیر پیشرفت کشور را فراهم کند. دانشگاه نباید سیاسی باشد.

این نماینده خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های خوب غلامی این است که بی حاشیه و دارای تحمل و سعه صدر است. او ثابت کرده اهل استفاده از تمام گرایش‌های سیاسی و نیروهای جوان است. دانشگاه باید سیاسی باشد نباید سیاست‌زده باشد. ما نباید دعوای سیاسی را وارد محیط دانشگاه کنیم. دانشگاه باید گره‌های اقتصادی را باز کند. همانطور که رهبری تو صیه کردند برای اقتصاد مقاومتی کمیسیون تشکیل می‌دهند اما کار پیش نمی‌رود این گره کار استاد‌هاست. امروز همه ما باید دست به دست هم دهیم به وزیر محترم پیشنهادی نه تنها رای بدهیم و بلکه وزیر را کمک کنیم.

وی گفت: امروز چپ و راست و اصولگرا و اصلاح‌طلب اگر دغدغه کشور دارند باید دست به دست هم بدهند و به یک وزیر معتقد به مبانی انقلاب رای دهند تا مشکلات کشور با کمک دانشگاه برطرف شود. از جمله مشخصات غلامی این است که از خانواده‌ای متدین است سوابق ایشان نشان می‌دهد مدیریت موفقی در یکی از دانشگاه‌های کشور داشته اعتقاد به جوان‌گرایی و سپردن مسئولیت‌ها به جوانان انقلابی ما را بر آن داشت از ایشان حمایت کنیم.

گودرزی تاکید کرد: صد البته حمایت ما از غلامی بر اساس گذشته ایشان است امیدواریم در آینده نیز با ولایت‌مداری منویاتشان را مورد توجه قرار دهند. ایشان تنها کسی است که از نزدیک به موضوعات دانشگاه حساسیت دارد از دانشجویان انقلابی حمایت می‌کند. از اساتید و نخبگان دانشگاهی حمایت می‌کند و با مسئولان ذی ربط تشکیل جلسه می‌دهد.

وی گفت: ایشان مدیریت کم حاشیه‌ای داشته و از مشورت صاحب نظران استفاده می‌کند ایشان به مسائل علمی کشور اهمیت می‌دهد و علیرغم محدودیت‌های مالی پژوهش را رها نکرده است. از استادی دانشگاه تا ریاست دانشگاه و مدیر گروهی و امروز پیشنهاد وزارت ایشان دوره دیده است و سرد و گرم دانشگاه را تجربه کرده است تقاضا می‌کنم با رای قاطع به دکتر غلامی مسیر عدالت و پیشرفت در کشور را با کمک توان علمی کشور بپیماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز