خبرگزاری کار ایران

اسکی می‌تواند به ورزشی همگانی تبدیل شود؛

افشار: پیست دیزین قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۶۸۱

مدیرعامل جدید پیست اسکی دیزین گفت: جذابیت‌های طبیعی پیست دیزین در دنیا کم نظیر است و قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را دارد.

به گزارش ایلنا، " شهیار افشار " در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل جدید پیست دیزین با بیان مطلب فوق افزود: پیست دیزین برای این که تبدیل به یک منطقه توریستی و ورزشی بین المللی شود، نیاز به توجه بیشتر دارد و باید امکانات آن به روز شود تا هم برای جذب توریست مناسب باشد و هم اینکه مردم خوب تهران و البته ایران بتوانند به راحتی  و با آسودگی خاطر به این منطقه زیبا بیایند و تفریح و ورزش کنند.

وی ادامه داد: همه دوستانی که قبل از این در دیزین مدیریت کرده اند، هدف‌شان خدمت بوده و من اصلا دوست ندارم کسی را متهم کنم که کم یا زیاد کار کرده، ولی باید قبول کنیم که پیست دیزین به فراخور جذابیت هایی که دارد، توسعه پیدا نکرده و باید بسیاری از وسایل و امکانات آن به روز رسانی شود.

مدیرعامل پیست دیزین سپردن کار به جوانان مستعد را یکی از مهم ترین راه‌های توسعه پیست دیزین دانست و تصریح کرد: بنده به جوانان اعتقاد دارم از این رو، افرادی که امروز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و مدیریت منطقه زیبای پیست دیزین احکام خود را دریافت کردند، از جوانان کاربلد و دلسوز هستند و همان طور که به بنده اعتماد شده، من هم به این همکاران جوان و خوش فکر خودم اعتماد می‌کنم و اعتقاد دارم که در آینده ای نزدیک تحولی بزرگ را در پیست دیزین شاهد خواهیم بود.

افشار: پیست دیزین قابلیت میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی را دارد

افشار در ادامه اظهار داشت: در تصور اذهان عمومی اینگونه مطرح شده که ورزش اسکی متعلق به قشر مرفه و ثروتمندان است، ولی بنده سعی دارم با کمک همکاران و رسانه ها این نگاه را تغییر دهم، به گونه ای که همانند گذشته های نه چندان دور، هر خانواده ای با هر سطح درآمد به ورزش اسکی بپردازد و یک روز خوب و شاد را با کمترین هزینه در کنار خانواده در اینجا سپری کند.

وی در پایان گفت: از فدراسیون اسکی، مردم خوب منطقه دیزین و دربندسر و روستاهای اطراف، وزارت ورزش و جوانان و بخشداری و اداره کل ورزش و استانداری و نهادهای استان البرز می خواهم که کمک کنند تا یک پیست بین المللی را برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی در دیزین آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز