خبرگزاری کار ایران

کاری به شایعات ندارم؛

طالبی: مامورم انتخابات اسکی را در مسیر سلامت برگزار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۷۳

عده‌ای حاضرند برای رسیدن به منافع خود پا روی همه اخلاقیات بگذارند و طوری وانمود کنند که اگر به منافع خود دست نیافتند بلافاصله عوامل بیرونی را در ناکامی خود دخیل بدانند.

سرپرست فدراسیون اسکی در باره انتخابات این فدراسیون گفت: خوشبختانه تا به امروز همه عوامل از وزارت ورزش گرفته تا اعضای مجمع و کمیته ملی المپیک دست در دست هم داده‌اند تا انتخابات فدراسیون در نهایت سلامت و بی‌طرفی برگزار شود

ناصر طالبی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: بنده کاری به شایعات ندارم، چون مامور هستم تا انتخابات اسکی را در مسیر سلامت خود برگزار کنم و هر که را مجمع تشخیص داد و رای داد به آن احترام می گذاریم.

وی در باره اینکه گفته می شود وزارت ورزش با توجه به سوابق خوب و درخشان خودش در مدیریت‌های ورزشی تمایل دارد که او انتخاب شود، گفت: من یک نکته را باید یادآور شوم و اینکه اولا وزارت ورزش ثابت کرده در همه انتخابات فدراسیون‌ها بی‌طرف است و ثانیا سوال می‌کنم مگر اعضای مجمع همه گوش به فرمان وزارتخانه هستند که تصور شود وزارتخانه از آنها بخواهد به فلان شخص رای بدهند و آنها هم چشم بسته قبول کنند! مستحضرید هر کدام از اعضای مجمع دارای شخصیتی حقیقی هستند و جایگاه مشخصی در جامعه دارند و اینگونه نیست که با توصیه و دستور بخواهند تحت تاثیر این و آن قرار گیرند.

در مجموع بنده به عنوان یک نیروی ورزشی و یک مدیر ورزشی تابع قانون هستم و سعی می‌کنم بهترین شرایط را به صورت مساوی به گونه‌ای طراحی کنیم که انتخابات اسکی به خوبی برگزار شود و شایسته‌ترین فرد ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد.

همچنین یک کارشناس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی با رد موضوع مهندسی شده، انتخابات فدراسیون‌ها گفت: متاسفانه تعدادی از افراد هستند که وقتی منافع شخصی خودشان را در معرض خطر می‌بینند دست به شیطنت می‌زنند و تلاش می‌کنند با تحریک افکار عمومی به نوعی ناکامی و رای نیاودرن احتمالی خودشان را توجیه کنند.

به گزارش ایلنا، این کارشناس در ادامه گفت: چند روز پیش یکی از رسانه‌ها گزارشی را از انتخابات فدراسیون اسکی منتشر کرده بود که نشان می‌داد از سوی یکی از کاندیداها خط گرفته و این شیوه متداول و بدعتی غلط است که وقتی نمی‌توانند از راه‌های قانونی و درست شانس خود را بیازمایند، دست به چنین اعمالی می‌زنند.

این کارشناس همچنین متذکر شد: انتخابات فدراسیون اسکی براساس برنامه از پیش تعیین شده راس موعد مقرر برگزار می‌شود و برای وزارت ورزش و جوانان و امور مجامع وزارت ورزش مهم برگزاری سلامت انتخابات و بی‌طرفی وزارت ورزش است و این مجمع و اعضای مجمع هستند که رییس فدراسیون را با رای خود انتخاب می‌کنند.

بعد از صحبت‌های این کارشناس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی به این مهم می‌رسیم که براستی چه منافعی در میان است که عده‌ای حاضرند برای رسیدن به منافع خود پا روی همه اخلاقیات بگذارند و طوری وانمود کنند که اگر به منافع خود دست نیافتند بلافاصله عوامل بیرونی را در ناکامی خود دخیل بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز