خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری یزد:

شهرداری‌ها، مسئولیت بیشتری در حوزه اجتماعی بر عهده بگیرند

کد خبر : ۶۹۷۱۷۰

سرپرست استانداری یزد بر اهتمام ویژه شهرداری های استان در ساماندهی مسائل اجتماعی تاکید و اولویت‌بندی دانش آموزان و مدارس در معرض آسیب را برای آگاه‌سازی و مبارزه با مواد مخدر خواستار شد.

به گزارش  ایلنا، محمدعلی طالبی، سرپرست استانداری یزد در هشتمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال اظهار داشت:  شهرداری یک نهاد اجتماعی است و در دنیا نیز رویکرد فرهنگی و مردمی شاکله اصلی آن محسوب می شود؛ بر این اساس می طلبد در حوزه آسیب ها به ویژه موضوع مبارزه با مواد مخدر همکاری و فعالیت های اثرگذارتری را شاهد باشیم.

وی افزود: در حال حاضر نسبت به رویکرد اجتماعی شورای شهر از سوی جامعه و مدیریت استان باور خوبی وجود دارد و امیدواریم بر این اساس شهرداری نیز در مدیریت جدید به این سمت حرکت کند.

وی اظهار داشت: برای مدیریت آسیب‌ها در حوزه  آموزش و پروش لازم است علاوه بر پوشش عمومی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اولویت بندی برای آگاه سازی ویژه دانش آموزان در معرض آسیب با جذب مشارکت مدیران و معلمان نیز صورت گیرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت:نیروی انتظامی در نوک پیکان مبارزه با مواد مخدر است و مشکلاتی در زمینه خودرو و تجهیزات برای این مجموعه وجود داردکه با انعکاس مشکلات به تهران و رایزنی جهت تعیین  تکلیف این موضوع،اغلب مسائل با اجرای ظرفیت های قانونی در سطح ملی قابل حل می شود.

طالبی در تاکید کرد: خوشبختانه دانشگاه با رویکرد  مسئولیت اجتماعی نسبت به موضوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده است و کمیته های مختلف این شورا از ظرفیت و آمادگی دانشگاه استفاده و از آن سو دانشگاه نیز هدایت پایان نامه های دانشجویان به این سمت را زمینه سازی کند.

سرپرست استانداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می رود جایگاه مصوبات شورای هماهنگی و اهتمام و جدیت نسبت به اجرای آن ها با حساسیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز