خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

عقب نشینی دلار ادامه دارد/ روزهای سرد بازار طلاوسکه

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۰۱۰

نرخ فروش دلار آمریکا در تابلوی صرافی‌ها در محدوده 12 هزار و چهارصد تومان تا 12 هزار و پانصد تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نرخ دلار در روند کاهشی خود در کانال 12 هزار تومان در حال نوسان است و نسبت به اواسط هفته گذشته کاهش تقریبا 2 هزار تومانی داشته است.

به طوری که نرخ فروش دلار آمریکا در تابلوی صرافی‌ها در محدوده 12 هزار و چهارصد تومان تا 12 هزار و پانصد تومان است. همچنین نرخ هر یورو در محدوده  14 هزار و سیصد تا 14 هزار و نهصد تومان است.

این کاهش نرخ ارز موجب کاهش نرخ سکه و طلا که رابطه قیمتی با یکدیگر دارند، شده است. محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: با توجه به کاهش نرخ ارز، بازار طلا و سکه به شدت آرام شده و خریدها کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با اینکه نرخ طلا در بازار جهانی 8 دلار افزایش پیدا کرده است اما کاهش پی در پی معاملات در بازار کشور موجب سردی در خریدوفروش شده است و در مجموع می‌توان گفت بازار روزهای باثباتی را طی می کند و اگر اتفاق خاصی در روزهای پیش رو نیافتد این روند ادامه خواهد داشت.

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم سه میلیون و هشتصد هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید سه میلیون و نهصدو هشتاد هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و بیست هزار تومان و سکه یک گرمی ششصدوپنجاه و سه هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای 18 عیار نیز سیصدوشصدو چهار هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز