خبرگزاری کار ایران

دلار در کانال 11 هزار تومان آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۵۸۴

از همین روی نرخ فروش هر دلار آمریکا با ورود به کانال 11 هزار تومان در تابلوی اعلانات صرافی‌ها، 11 هزار و نهصد و پنجاه هزار تومان است و همچنین نرخ فروش یورو 13 هزار و هفتصد و پنجاه هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بسیاری از کارشناسان آغاز تحریم‌های 13 آبان را مصادف با جهش نرخ ارز می‌دانستند اما با شروع این تحریم‌ها نه تنها نرخ ارز افزایش نداشت بلکه روند کاهشی نیز به خود گرفت. به طوری که نر خ هر دلار آمریکا در هفته اخیر با کاهش 2 هزار تومانی به 12 هزار و سیصد تومان رسید.

این روند با آغاز هفته جدید و از صبح امروز نیز ادامه داشته است از همین روی نرخ فروش هر دلار آمریکا با ورود به کانال 11 هزار تومان در تابلوی اعلانات صرافی‌ها، 11 هزار و نهصد و پنجاه هزار تومان است و همچنین نرخ فروش یورو 13 هزار و هفتصد و پنجاه هزار تومان، پوند انگلیس 17 هزار و سیصد هزار تومان، درهم امارات 3 هزار و ششصد هزار تومان و لیر ترکیه نیز 2 هزار و چهارصد هزار تومان است.

البته بسیاری از کارشناسان این نرخ را برای اقتصاد ایران بالا می‌دانند که از توان قدرت خرید آحاد جامعه خارج است و می‌تواند آثار سوء داشته باشد.

البته نباید از اقدامات بانک مرکزی و دوراندیشی این نهاد در حفظ دخایر طلا و ارز برای مقابله با این شرایط  غافل شد که تاثیرات آن به تدریج نمایان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز