خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح جهادی پاکسازی در خیابان ولیعصر(عج)

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۷۳

همزمان با آغاز بارش‌های فصلی، طرح جهادی پاکسازی انهار، پیاده‌راه و باغچه‌های خیابان‌های ولیعصر(عج)، شریعتی و میرداماد با بکارگیری خودروهای ستاد برف‌روبی در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، عباس فخارمنش، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ در این خصوص گفت: در این طرح تمامی‌ نیروهای خدمات شهری و برف‌روبی در قالب ۱۲ اکیپ ۶ نفره و ۱۶ دستگاه خاور بطور شبانه‌روزی انهار، پیاده راه و باغچه‌های محدوده خیابان‌های ولیعصر(عج)، شریعتی و میرداماد که در محدوده این منطقه واقع شده است را پاکسازی می‌کنند.

فخارمنش هدف از اجرای این طرح جهادی را جلوگیری از انسداد مسیر کانال‌ها توسط برگ‌های پاییزی دانست که این امر از ورود هر گونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان پیشگیری می‌کند.

وی ادامه داد: پس از پاکسازی انهار، پیاده راه‌ها و باغچه‌ها، پسماندهای تهیه شده توسط خاورها به مرکز جمع آوری پسماند منطقه در ایستگاه عرفی شیرازی انتقال داده شده و توسط کامیون به مراکز مجاز انتقال می‌یابد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ اظهار داشت: علاوه بر سرریز شدن آب‌های سطحی به  کانال‌های شهری،  زباله، نخاله و شاخ و برگ‌های موجود در انهار و کانال‌ها یکی از مهمترین دلایل آبگرفتگی شهر محسوب می‌شود که اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار خودداری کنند بخش قابل توجهی از معضلات آبگرفتگی شهر برطرف می‌شود.

گفتنی است این طرح تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز