خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول؛

توزیع برنج و شکر تا تثبیت شرایط اطمینان‌بخش ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۳۸۳

مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی تاکید کرد: با استناد به آیین‌‌‌‌نامه اجرای گردش ذخایر راهبردی کشور توزیع اقلام مورد نظر تا زمان تثبیت و حفظ شرایط اطمینان‌‌‌بخش در کشور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، حجت براتعلی با اعلام این خبر گفت: به منظور تنظیم، حفظ آرامش بازار و کمک به هزینه سبد خانوار برنامه توزیع سراسری کالاهای اساسی برنج وشکر در دستورکار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار دارد.

وی با اشاره به شروع مرحله اول توزیع برنج و شکر از ۱۵ آبان تا اواسط آذرماه اظهار داشت: در این مرحله ۱۰ هزار تن برنج تایلندی و ۱۰ هزار تن شکر از طریق فروشگاهای زنجیره‌‌‌ای تعاونی‌‌‌های مصرف کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه سراسری تعاونی‌‌‌‌های مصرف فرهنگیان ایران، اتحادیه سراسری تعاونی‌‌‌های کارگران (امکان) اتحادیه مرکزی تعاونی‌‌‌های روستایی و کشاورزان ایران و تعاونی عشایری کشور توزیع می‌‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: اقلام مذکور از درب انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران به قرار هر کیلوگرم برنج تایلندی (هومالی) ۵۲ هزار ریال و برنج تایلندی (رده ب) ۴۰ هزار ریال و شکر سفید به قیمت۳۰ هزار ریال به مباشرین تحویل داده می‌شود.

براتعلی افزود: براساس حجم نیاز و تقاضاهای موجود مراحل بعدی توزیع این کالاها مجددا برنامه‌‌‌‌‌ریزی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز