خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبر داد:

آغاز توزیع برنج و شکر طرح ضیافت رمضان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۰۹۰

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از آغاز توزیع برنج و شکر طرح ضیافت رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید محمد جعفری از آغاز توزیع برنج و شکر طرح ضیافت رمضان در مازندران خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون 169 هزار و 500 کیلو برنج با قیمت 2 هزار و 700 تومان و 190 هزار کیلوگرم شکر با قیمت 2 هزار و 750 تومان در قالب طرح ضیافت برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان با توجه به تقاضای بازار توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اظهار کرد: به‌منظور تنظیم بازار و تامین نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان توزیع کالاهای اساسی برنج و شکر با قیمت مصوب در استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: با توجه مجوزهای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در راستای تنظیم بازار کالاهای اساسی، یک‌هزار و 122 تن برنج و 822 تن شکر را در قالب " طرح توزیع سبد کالای اساسی ضیافت "ماه مبارک رمضان و بر اساس مصوبه کمیته‌ تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت شکر تحویلی به عاملین توزیع درب کارخانه به ازای هر کیلو گرم 2 هزار و 520 تومان محاسبه شده و عاملان موظف هستند این کالا را حداکثر به قیمت هر کیلوگرم 2 هزار و 855 تومان به مصرف کننده نهایی بفروشند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه قیمت فروش برنج‌ها به مباشران توزیع مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف، درب انبارهای این شرکت به ازای هر کیلوگرم 2 هزار و 400 تومان است، افزود: قیمت فروش برنج برای مصرف‌کنندگان نهایی در فروشگاه‌ها به ازای هر کیلوگرم 2 هزار و 700 تومان تعیین شده است.

این مسؤول تصریح کرد: شکر سفید تصفیه شده‌ درجه یک با توجه به جمعیت استان، برای مصارف خانوار در نظر گرفته شده است که از طریق عاملان توزیع بین مردم توزیع خواهد شد.

جعفری درباره چگونگی توزیع این اقلام اظهار کرد: این کالاها با معرفی نامه کارگروه تنظیم بازار استان و با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان از طریق فروشگاه‌های بزرگ، زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف در سطح استان توزیع خواهد شد.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز