خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور:

پاسخ استعلام شهردار تهران واصل نشده است/ از وزارت اطلاعات خواسته‌‌ایم تا عصر فردا پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۲۴

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به فرایند صدور حکم شهردار تهران تاکید کرد: پس از معرفی گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران، استعلام لازم به عمل آمده اما تاکنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نشده است.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی با اشاره به فرایند صدور حکم شهردار تهران، گفت: پس از معرفی گزینه پیشنهادی شورای شهر تهران، بلافاصله بررسی‌ها در وزارت کشور آغاز شد و جهت احراز صلاحیت‌های عمومی در همان‌روزی که نامه شورا واصل شد، استعلامات لازم از وزارت اطلاعات به عمل آمده است اما تاکنون پاسخ استعلام به وزارت کشور ارائه نشده است.

وی ادامه داد: امروز طی مکاتبه با وزیر اطلاعات، با اشاره به مستندات قانونی و تأکید بر مهلت ١٠ روزه وزارت کشور برای اعلام نظر، از ایشان خواسته شد به منظور رعایت موازین قانونی، نتیجه بررسی‌ها و نظر آن وزارتخانه را حداکثر تا پایان وقت اداری پنج‌شنبه به وزارت کشور ارسال کنند.

سخنگوی وزارت کشور افزود: اظهارنظر نسبت به صلاحیت‌های عمومی افراد صرفاً در حیطه وظایف وزارت اطلاعات بوده و اعلام نظر نهایی وزارت کشور و صدور حکم شهردار تهران منوط به وصول پاسخ از وزارت اطلاعات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز