خبرگزاری کار ایران

سخنگوى وزارت کشور خبر داد:

مأموریت وزیر کشور به استانداران؛ قطع آب و برق ادارات در صورت عدم صرفه‌جویی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۹۸

سخنگوى وزارت کشور تاکید کرد: وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به خصوص استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه‌جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی کرد.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانى با اعلام این خبر گفت: وزیر کشور در جلسه شورای معاونان وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به خصوص استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه‌‌‌‌جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاه‌های اجرایی، کاهش ۲۰ درصدی در مصرف آب و ۱۰ درصدی در مصرف برق، نسبت به مدت مشابه سال قبل کرد.

وى افزود: در صورت نیاز به اختیارات بیشتر کلیه اختیارات لازم جهت اجرایی کردن این امر به استانداران محول می‌‌‌شود.

سخنگوى وزارت کشور با اشاره به اینکه مقرر شد در صورت عدم رعایت صرفه‌‌‌جویی در دستگاه‌ها، استانداران نسبت به قطع آب و برق آنها اقدام کنند، اظهار داشت: وزیر کشور از استاندار تهران خواست اجرای این ماموریت را از ستاد وزارت کشور و استانداری تهران آغاز کند.

سامانی همچنین خواستار ارائه برنامه جهت تنظیم ساعت کار کارکنان دستگاه‌ها در تهران به منظور کمک به صرفه‌جویی و بهره‌‌وری هر چه بیشتر و طرح آن در هیات دولت شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز