خبرگزاری کار ایران

توضیح شجاع‌پوریان پیرامون انتصاب سرپرست سازمان ورزش؛

سازمان بازرسی کل کشور آخرین انتصاب افشانی را غیرقانونی اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۳۱۶

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران علت انتصاب ندا شهرزاد، به جای سرپرست انتصابی محمدعلی افشانی در سازمان ورزش را حکم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آخرین انتصاب افشانی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، ولی الله شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در کانال تلگرامی خود توضیحاتی را پیرامون انتصاب سرپرست سازمان ورزش ارائه کرد. وی در کانال خود نوشت:

از زحمات ۶ ماهه جناب آقای مهندس افشانی در جایگاه شهردار تهران تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم. همچنین عملکرد آقای حسنی سرپرست سابق سازمان ورزش قابل تقدیر و ستودنی بود.

در موضوع انتصاب سرپرست سازمان ورزش عمل به قانون و رعایت شان و احترام جناب آقای مهندس افشانی و دکتر پیرانی ملاک ما بوده است.

بنای ما این بود که به احترام تصمیم آقای مهندس افشانی از وجود جناب آقای  پیرانی استفاده کنیم اما با مکاتبه سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر غیرقانونی بودن این انتصاب تصمیم بر انتخاب فرد دیگری گرفته شد.

در مورد حکم سرپرست سازمان ورزش هماهنگی‌های لازم با سرپرست محترم شهرداری تهران صورت گرفت و خانم شهرزاد با احراز شرایط قانونی معرفی گردید و مقرر شد بعد از ملاقات با جناب آقای حناچی و اخذ رویکردها و برنامه‌های ایشان در حوزه سازمان ورزش کار خود را آغاز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز