خبرگزاری کار ایران

دعوت مسجدجامعی از دانش‌آموزان برای حضور در کتاب‌گردی ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۳۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران از دانش‌آموزان، مربیان، معلمان و اولیا دانش‌آموزان خواست تا در برنامه کتابگردی که پنجشنبه یکم آذر در کتابفروشی‌های سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، احمد مسجدجامعی که در مراسم انتخاب شهردار مدرسه در دبیرستان طالقانی منطقه دو تهران سخن می‌گفت، با دعوت از دعوت مسجدجامعی از دانش‌آموزان برای حضور در کتاب‌گردی ۹۷ گفت: دانش‌آموزان باید در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی مشارکت کنند؛ چراکه مشارکت اجتماعی احساس تعلق به شهر را افزایش می‌دهد و روحیه و نشاط را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه کارهای گروهی و نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های اجتماعی باعث می‌شود نوجوانان و جوانان برای آینده و مسئولیت‌های بزرگتر آماده باشند، تصریح کرد: درس خواندن به تنهایی نمی‌تواند دانش‌آموزان را برای ایفای نقش در آینده کاری خود آماده کنند.

مسجدجامعی سپس به تشریح برنامه کتابگردی که پنجمین دوره آن اول آذر برگزار می‌شود، گفت: مشارکت در این برنامه و حضور در کتابفروشی‌ها مشارکت در برنامه‌های اجتماعی است؛ من از دانش‌آموزان، معلمان و اولیا دانش‌آموزان دعوت می‌کنم در این روز به کتابفروشی‌ها بروند و با نویسندگان، ناشران و هنرمندان دیدار کنند.

وی افزود: این برنامه رویکردی اجتماعی و فرهنگی است که می‌تواند برای دانش‌آموزان زمینه حضور و مشارکت‌جویی در محیط زندگی خود را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز