خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض دو روزه کارگران «پارس میلنگ» در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۹۵۰

برخی منابع خبری در کارخانه «پارس میلنگ» از خاتمه اعتراض صنفی دو روزه کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در آن خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعتراض صنفی کارگران «پارس میلنگ» در شهرستان تاکستان پس از گذشت دو روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از روز شنبه هفته جاری تا شامگاه روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه) در اعتراض به دست‌کم شش ماه معوقات مزدی با همراهی حدود ۴۰ کارگر تعدیلی در اعتراض صنفی به‌سر می‌بردند.

به گفته کارگران معترض «پارس میلنگ»؛ صبح امروز کارفرما بخش کمی از مطالبات شش ماهه کارگران شاغل را پرداخت کرد و وعده پرداخت  بخش دیگری از مطالبات را در روزهای آینده نیز داده است.

کارگران می‌گویند: بخش عمده‌ای از مشکلات  مالی پارس میلنگ پرداخت نشدن به موقع مطالبات کارخانه از سوی خریداران محصولاتش است.

به نقل از کارگران «پارس میلنگ» گفته می‌شود، هنوز بلاتکلیفی حدود ۴۰ نفر از همکاران تعدیلی کارخانه که اواخر مرداد ماه از کار بیکار شده‌اند، ادامه دارد. همکاران تعدیلی بعد از آنکه متوجه شدند کارفرما قصد ندارد آنها را به کار سابقشان بازگرداند، از امروز دوشنبه به دنبال طرح شکایت در اداره کار تاکستان هستند.

 کارگران «پارس میلنگ» در خاتمه می‌گویند: آنچه کارفرما به عنوان معوقات مزدی امروز به کارگران شاغل پرداخت کرده بسیار ناچیز (زیر یک میلیون تومان) است با این حال همه کارگران با اعتماد به وعده‌های داده شده از سوی کارفرما به تجمع اعتراضی خود موقتا پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز