خبرگزاری کار ایران

با حضور کیوان محمدی برگزار شد؛

بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های باز آفرینی شهری استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۸۴۹

جلسه بررسی وضعیت طرح ها و پروژه های باز آفرینی شهری در سطح استان گیلان با حضور کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان ، علی خاوری سرپرست راه و شهرسازی گیلان ، مدیران شهرداری و فرمانداری رشت و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در این جلسه در خصوص چگونگی تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های بازآفرینی شهری، برگزاری ستادهای شهرستانی و استانی بازآفرینی شهری ، جایگاه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در فرایند بازآفرینی شهری، چگونگی ارتقا کیفیت زندگی در بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی استان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در خصوص پیگیری تامین منابع یارانه سود تسهیلات اعطایی بافت های فرسوده که از تعهدات دولت است، از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید شد.

ضمناً در این جلسه در خصوص لزوم ورود و اقدام مشترک دستگاه‌ها به منظور توانمند سازی بافت های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی ، هماهنگی های لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صورت پذیرفت.

در پایان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی خود را جهت طرح موضوعات و فعالیت‌های ویژه بازآفرینی شهری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نیز کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز