خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مطرح کرد:

تلاش دولت جهت جلوگیری از فرسایشی‌شدن روند پروژه‌ها/ اعلام حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۸۲۷

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان گفت: این سازمان از کلیه طرح های سرمایه‌گذاری در گیلان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، کیوان محمّدی در جلسه پیگیری روند اجرای طرح حرم آستانه اشرفیه گفت: در اجرای طرح‌ها سیاست دولت این نیست که بصورت قطره ای و کم کم اقدام به اختصاص اعتبارات کند بلکه تلاش می‌کند تا با اختصاص اعتبارات بزرگ و به موقع پروژه های عمرانی را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه در تخصیص اعتبارات مربوط به اجرای طرح ها و پروژه ها اولویت‌بندی لازم صورت می‌گیرد یادآور شد: تمامی اختیارات مربوط به اختصاص اعتبارات اجرای طرح‌های استان در دست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار ندارد بلکه وضعیت تخصیص اعتبارات را خزانه کشور تعیین و تکلیف می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه طرح حرم آستانه اشرفیه از 17 سال قبل آغاز و نیمه‌تمام مانده اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای این طرح در منطقه ، پیگیری‌های لازم در خصوص اجرای آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان صورت گرفته است.

محمّدی به ابلاغ و اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای این طرح از تهران اشاره و تصریح کرد: به منظور اختصاص این میزان اعتبار مصوبه شورای برنامه‌ریزی نیز دریافت خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان تخصیص این اعتبار را خزانه کشور تعیین می‌کند افزود: امیدواریم تخصیص این میزان اعتبار روند اجرای طرح حرم آستانه اشرفیه را سرعت ببخشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان  در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از شهرداری‌های این استان یادآور شد: این بدان معنی نیست که دولت تمام بار شهرداری ها را به دوش بکشد.

محمّدی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها بایستی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خود در کنار اعتبارات دولتی به درآمدهای داخلی نیز تکیه کنند گفت: بسیاری از برنامه‌های شهری با استفاده از درآمدهای داخلی شهرداری‌ها امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از شهرداری‌های این استان حمایت می‌کند افزود: این سازمان از کلیه طرح های سرمایه گذاری در گیلان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی همچنین به ظرفیت‌های رودخانه سفیدرود در شهرآستانه اشرفیه اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح کشتیرانی در این رودخانه می‌تواند رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در منطقه به همراه داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان افزود: این سازمان آمادگی دارد تا با ایجاد زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری لازم زمینه اجرای این طرح را با مشارکت شهرداری آستانه‌اشرفیه فراهم سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز