خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از «نگار مکتب‌خانه» عنوان کرد:

آثار هنری نشانه نبوغ هنری و تعهد هنرمندان ایران زمین است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۱۰

حجت الاسلام محمد قمی، با حضور در مجتمع سرچشمه از نمایشگاه دائمی نگار مکتب خانه بازدید کرد و آثار هنری این نمایشگاه را نشانه نبوغ هنری و تعهد هنرمندان ایران زمین دانست.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه دایمی آثار هنری با عنوان ابداعی «نگار مکتب خانه» که از سال ۹۴ با حمایت حجت السلام مهدی خاموشی افتتاح شد، میزبان حجت الاسلام محمد قمی (رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی) بود.

رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه بازدید از آثار این نمایشگاه، با تمجید از تنوع آثار هنری نمایشگاه دائمی نگار مکتب خانه، این آثار هنری را نشانه نبوغ هنری و تعهد هنرمندان ایران زمین توصیف کرد.

کتابشهر ایران در نیمه دوم از دهه اول فعالیت خود، با هدف حمایت از آثار فاخر هنری هنرمندان ایرانی، بیش از دوهزار اثر هنری شاخص نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی از ۷۰ هنرمند برجسته خریداری کرده است.

از جمله هنرمندانی که آثار آنان تاکنون در این نمایشگاه به نمایش درآمده، می‌توان به هنرمندانی چون جلیل رسولی، نصرالله ‌افجه‌ای، سهراب سپهری، محمد علی ترقی‌جاه، کامبیز درم‌بخش، احمد وثوق احمدی، هادی روشن‌ضمیر،حسن روح الامین، ابوالفضل خزاعی، میثم سلطانی، علیرضا محبی، حمید غبرانژاد، محمدجوادزاده، محمود زنده‌رودی، شمس ‌الدین غازی، عطاء الله ذی‌نوری، احمد محمدپور، محسن کرمی، پرویز کلانتری و محمد سعید نقاشیان اشاره کرد.

تابلوی نقاشی «عرش بر زمین افتاد» نیز به قلم حسن روح‌الامین در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه «نگارمکتب‌خانه» هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی­پور، مجتمع سرچشمه پذیرای دانش‌آموزان و علاقمندان آثار هنری است.

آثار هنری نشانه نبوغ هنری و تعهد هنرمندان ایران زمین است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز