خبرگزاری کار ایران

شناسایی قایق مهاجران ایرانی در منطقه کنت انگلستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۱۶۹

منطقه کنت انگلستان مدتی است با تعداد زیادی مهاجر روبه رو می‌شود که از طرق مختلف خود را به این منطقه می‌رسانند و با مشکلاتی هم روبه‌رو می‌شوند. از

به گزارش ایلنا به نقل از بی بی سی، مدتی است که منطقه کنت انگلستان با تعداد زیادی مهاجر مواجه است که از طرق مختلف خود را به این منطقه می‌رسانند و با مشکلاتی هم روبه‌رو می‌شوند. از این رو نیروهای مرزی تعداد گشت‌های خود در منطقه کنت را افزایش داده‌اند.

اخیرا ۹ مهاجر مشکوک در حالیکه به سختی از صخره‌ها بالا می‌رفتند، شناسایی شدند. این در حالی است که مشخص شد که آنها بوسیله یک قایق کوچک مسیر را طی کرده بودند تا به منطقه برسند.

گروهی که معتقدند این افراد مهاجران ایرانی هستند، به پلیس گفته‌اند که این عده از ساعت ۷:۳۰ به وقت گرینویچ در شرایط سختی قرار داشتند و ۴۵ دقیقه بعد توسط یکی از مردم عادی مشاهده و شناسایی شدند.

گارد ساحلی تایید کرد که با کمک افسران نیروی مرزی بیش از ۶۰ مهاجری از منطقه مرزی کنت وارد انگلیس شده‌اند، شناسایی شدند.

روز جمعه، ۷ مهاجر مظنون در نزدیکی دوور پیدا شدند دو روز پیش هم ، سه قایق با مجموع ۲۲ مهاجر مشکوک؛ از جمله یک زن و یک کودک نوپا، در سواحل دوور پیدا شدند.

اداره امور داخلی  این منطقه گفت که همه آنها با مقامات مهاجرت رایزنی می‌کنند. نیروی مرزی پس از مشاهده افزایش تلاش‌های مهاجران برای عبور از کانال، تعداد گشت‌های خود را در امتداد ساحل جنوب شرقی افزایش داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز