خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بهشهر:

یکی از بهترین راه های ماندگار کردن روستاییان، راه اندازی واحدهای صنعتی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۹۷

توجه به فراهم کردن فرصت های شغلی برای جوانان ساکن در روستاهای بخش کوهستانی یانسر بهشهر باید در اولویت های کاری مسوولان باشد.

امام جمعه بهشهر گفت: توجه به فراهم کردن فرصت های شغلی برای جوانان ساکن در روستاهای بخش کوهستانی یانسر بهشهر باید در اولویت های کاری مسوولان باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری عصر روز پنجشنبه در دیدار با بخشدار و اعضای شورای بخش یانسر بهشهر اظهار کرد: توجه ویژه به این بخش می تواند موجب ایجاد انگیزه برای باقی ماندن در روستا و بی میلی به مهاجرت در جوانان شود.

وی بیان کرد: این منطقه بزرگ، برخوردار از ظرفیت های فراوان خدادادی است که لازم این با شناسایی دقیق این ظرفیت ها و استفاده مطلوب در آن ها، زمینه های رونق هر چه بیشتر این بخش را فراهم کرد.

امام جمعه بهشهر بر لزوم ورود صنایع کوچک و بزرگ به بخش کوهستانی یانسر تاکید کرد و گفت: راه اندازی صنایع می تواند علاوه بر ماندگاری جمعیت فعلی ساکن در آن، زمینه مهاجرت معکوس به روستاها را نیز فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری، برخورداری از راه دسترسی مناسب را از حقوق اصلی مردم این روستاها دانست و گفت: آسفالته کردن راه های بخش یانسر بهشهر نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و کشوری و تخصیص به موقع اعتبارات و بودجه است.

بخشدار بخش یانسر بهشهر نیز در این جلسه بر لزوم تثبیت جمعیت در روستاهای این مناطق تاکید کرد و گفت: یکی از بهترین راه های ماندگار کردن روستاییان، راه اندازی واحدهای صنعتی است.

حسین نجفی " افزود: متاسفانه صنعتی شدن این منطقه گرفتار دور باطل مستقر نشدن واحدهای صنعتی به بهانه نبود جمعیت کافی و بی میلی روستاییان به ماندن در روستا به دلیل نداشتن کارخانه و واحد تولیدی است.

بخش یانسر از شمال به شهرستان گلوگاه و شهرستان بندر گزدر استان گلستان، از مغرب به شهرستان کردکوی، از جنوب شرقی به شهرستان دامغان، از جنوب و غرب به شهرستان نکا محدود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز