خبرگزاری کار ایران

لاریجانی خبر داد؛

کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای رفع نیازهای مردم تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۰۱

رئیس مجلس از تشکیل کمیته مشترک بین دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از حدود دو ساعت ونیم به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

وی در ابتدای جلسه علنی درباره نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: امروز از ساعت ۸ صبح جلسه غیرعلنی داشتیم که در این جلسه مرکز پژوهش‌ها گزارشی درباره وضعیت تحریم‌ها و نحوه مقابله با تحریم‌ها ارائه کرد که این گزارش خوب و تخصصی بود.

وی افزود: از دولت هم مسئولان سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی حضور داشتند و توضیحاتی را ارائه کردند. قرار شد در کمیسیون‌های مربوطه این موضوعات با حضور بخش‌های مختلف مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و در کمیته مشترک با دولت عملیاتی شود.

رئیس مجلس ادامه داد: قرار شد در این کمیته درباره موارد مورد نیاز بخش‌های صنعت، انرژی، کشاورزی و نیازهای مردم به خصوص قشرهای مستضعف بحث‌های مربوطه انجام شود و بسته‌هایی برای آنها باشد که تحت حمایت قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: قرار است در کمیته مشترک مجلس و دولت موارد مورد نیاز بخش‌های صنعت، انرژی و کشاورزی و نیازهای مردم به خصوص قشر مستضعف مورد بحث قرار گرفته که در نهایت موضوع عملیاتی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز