خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد:

اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار حوزه بهداشت ودرمان در طول سه سال گذشته به محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۰۱۸

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: دولت تدبیر وامید در طول سه سال گذشته 40 میلیاردریال اعتبار در حوزه بهداشت ودرمان به این شهرستان اختصاص داده است.

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآباد به اشاره اهمیت بهداشت و درمان از نگاه دولت تدبیر وامید ، اظهار داشت: توجه به سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا دولت تدبیر وامید در شهرستان محمودآباد اقدامات شایسته ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته2پروژه عمرانی با تامین اعتبار 370میلیون تومان درحوزه بهداشت ودرمان به بهره برداری رسید ، ادامه داد: همزمان با بهره برداری این دو پروژه ، کلید 4 طرح دیگر با اعتبار33میلیارد ریالی زده شد ودر سال جاری به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: از زمان آغاز به کار دولت تدبیر وامید  13طرح عمرانی در قالب احداث مرکز و خانه بهداشت ودرمان ،کلینیک تخصصی ، ساخت وتجهیز پایگاه بهداشتی و بازسازی وتجهیز مرکز بهداشت ودرمان اجرایی شده است.

یوسف پور اقدامات دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت ودرمان را شایسته خواند و اضافه کرد: در حال حاضر هنگامی که مردم به بیمارستان مراجعه می کنند، 3تا 6 درصد هزینه درمان را پرداخت می  نمایند و به جز رنج درمان دغدغه پرداخت هزینه ندارند.

وی تصریح کرد: هدف دولت کاهش هزینه بیماران و بالابردن کیفیت ارائه خدمات به مردم است ودر این راستا در شهرستان محمودآباد اقدامات خوبی در سال جاری نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت :دولت با اجرای طرح تحول سلامت در سال‌های اخیر اقدام خوبی را آغاز نموده و این حرکت  اقدامی زیربنایی برای حل مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز