خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

کاهش میزان پرداختی مردم در بیمارستان‌ها به کمتر از ۱۰درصد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۵۳

تصور می‌کردیم میزان پرداختی مردم در راستای اجرای طرح تحول سلامت به ۱۰ درصد برسد ولی در بسیاری از بیمارستان‌ها این میزان به کمتر از ده درصد رسیده است.

وزیر بهداشت گفت: میزان پرداختی مردم در راستای اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان‌ها به کمتر از ده درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در دومین اجلاس معاونین درمان، روسا و مدیران بیمارستان‌های کشور با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا امروز قدم‌های موثری را به نحوی که رضایتمندی مردم به همراه داشته باشد، برداشتیم، گفت: دولت به مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه و جدی دارد به طوری که رییس جمهور نیز در بیشتر جلسات یکی از برنامه‌های اصلی خود را ارتقاء در حوزه بهداشت و درمان قرار داده و از خدمات این حوزه حمایت می‌کند به طوری که شاهد کاهش فرانشیز خدمات درمانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تصور می‌کردیم میزان پرداختی مردم در راستای اجرای طرح تحول سلامت به ۱۰ درصد برسد ولی در بسیاری از بیمارستان‌ها این میزان به کمتر از ده درصد رسیده است.

به گفته دکتر هاشمی ارتقاء ویزیت، هتلینگ بیمارستان‌ها و مقیمی پزشکان در بیمارستان‌های دولتی و پوشش اورژانس هوایی اتفاق افتاده البته این روند هنوز هم جای اصلاح و بهبود دارد و امیداریم مشکلات و موانع کاملا برطرف شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه امیدواریم در ادامه این مسیر همچنان مشابه یک سال اخیر بتوانیم ادامه برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت را نیز با سرعت بیشتری پیش ببریم، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم ما که باید قبل از بسته درمان شروع می‌کردیم، بحثبهداشت بود که هنوز برای ارتقاء آن نیاز به برداشتن قدم‌های موثر داریم تا مردم بتوانند این خدمات را لمس کنند و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری برنامه‌های حوزه بهداشت را در قالب طرح تحول نظام سلامت با جدیت آغاز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز