خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت اعضای کانونعالی شوراهای اسلامی کار در پی درگذشت نوربخش و تاج‌الدین

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۲۷۷

اعضای کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با صدور پیامی درگذشت رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن پیام کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور به این شرح است؛

کُلُّ نَفْسٍ ذٰائِقَةُ اَلْمَوْتِ وَ إِنَّمٰا تُوَفَّوْنَ أُجُورَکُمْ یَوْمَ اَلْقِیٰامَةِ

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

در نهایت تاسف و تاثر و در کمال ناباوری جامعه بزرگ کارگری ایران دو یاور عزیز خود را از دست داد.

دکتر سیدتقی نوربخش مدیری آگاه، دلسوز ومتعهد، که سال‌های سکانداری ایشان در کشتی متلاطم تامین اجتماعی سکینه‌ای بود برای بیمه‌‌‌شدگان این سازمان و آقای عبدالرحمن تاج‌الدین، مردی پر تلاش و خستگی‌‌‌ناپذیر که سال‌ها در قامت نماینده کارگران و نماینده مردم و در طی پنج سال مسئولیت در معاونت پارلمانی دلسوزانه و متعهدانه پاسدار منابع کارگران عزیز در این سازمان بود.

کانونعالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور این ضایعه‌ و فقدان عظیم را خدمت خانواده معظم و معزز این عزیزان، کارگران و کارفرمایان‌ شریف و همکاران عزیزشان در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی وهمه عزیزانی که دل در گرو منافع و منابع کارگران دارند، تسلیت گفته و برای آن عزیزان رحمت واسعه الهی و آرامش ابدی آرزومند‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز