خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه عشایری و اجتماعی کشاورزان مازندران اعلام کرد:

بهره مندی 600 هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۲۵

رئیس صندوق بیمه عشایری و اجتماعی کشاورزان مازندران از بهره مندی 600 هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه در مازندران 46 هزار نفر در صندوق بازنشستگی عضویت داشته و از مزایای آن استفاده می کنند افزود: در استان 600 هزار نفر نیز از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره می برند.

وی بیمه اجتماعی را یکی از مهمترین توسعه بیان کرد و افزود: روستایان و عشایر فاقد بیمه می توانند با مراجعه به بیمه از مزایا و خدمات بیمه اجتماعی بهره برند.

مدیر کل صندوق بیمه عشایری و اجتماعی کشاورزان مازندران گفت: در سال قبل 10هزار نفر برای بیمه اجتماعی داشتیم اما نسبت به جذب 15 هزار نفر در استان و بیمه شدن آنان اقدام کرده ایم.

همچنین مدیر کل پدافند غیر عامل مازندران با تاکید بر مصون سازی جامعه برای مقابله با توطئه های دشمنان اظهار داشت: پدافند غیرعامل مهمترین و ضروری ترین نیاز جامعه است و باید به آن توجه شود.

حسین منفردی با بیان اینکه فرهنگ پدافند غیرعامل را در جامعه جاری و نهادینه کنیم افزود: در مازندران تهدیدهای زیستی متنوعی وجود دارد و باید در این زمینه برنامه ریزی و مصون سازی شویم.

وی گفت: شهرستان ساری در حوزه پدافند غیرعامل وضعیت خوبی ندارد و این شهرستان رتبه  20 را دربین 22 شهرستان استان دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز