خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران هفت تپه به روز هشتم رسید/از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات ما رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۵۶۸

کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه در ادامه اعتراضات صنفی روز‌های گذشته خود، صبح امروز در مقابل فرمانداری شهرستان شوش حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجتمع کشت و صنعت هفت تپه که تعدادشان نزدیک به هزار نفر برآورد می‌شود، در ادامه اعتراضات صنفی خود، صبح امروز (۲۲ اسفند ماه) با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری شوش خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

به گفته یکی از کارگران، امروز هشتمین روز در ماه جاری است که کارگران این واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان شوش برای پیگیری ۴ ماه حقوق معوقه خود و نامشخص بودن وضعیت مجتمع در ارتباط با تخلف برخی اعضای هیات مدیره و سهامداران مجتمع اجتماع صنفی برگزار می‌کنند.

او با یادآوری اینکه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کارگر شاغل در مجتمع هفت تپه، ۴ ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکارند، افزود: متاسفانه کارفرما در پرداخت مطالبات معوقه کارگران واکنشی از خود نشان نمی‌دهد و در مقابل؛ ما کارگران هفت تپه منتظریم تا شاید مسئولان دولتی در خصوص پرداخت مطالباتمان اقدام مشهودی از خود نشان دهند.

وی افزود: با گذشت هشت روز از دور جدید اعتراضات صنفی‌مان، هنوز کارفرما به وعده خود درخصوص پرداخت مزد معوقه عمل نکرده و ادامه این روند در ماه‌های آتی بر نگرانی کارگران و خانواده‌هایشان افزوده است.

به گفته کارگران؛ خانواده‌های کارگری که با بدعهدی کارفرمای هفت تپه در پرداخت مطالبات کارگران روبرو شده‌اند، کارگران را در این اجتماع همراهی کرده‌اند.

کارگران گفتند: از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات کارگران که از پرداخت نشدن۴ ماه مزد معوقه ناشی شده است، به صورت مشهود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز