خبرگزاری کار ایران

محمدنبی حبیبی:

موتلفه برای اداره کشور در تمام بخش‌ها برنامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۴۳۵

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب به معنی واقعی آن باید جهت اداره امور کشور و در تمام بخش های مدیریتی برنامه های علمی و پژوهشی قابل قبول ارائه دهد.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی در دیدار با کارگروه ورزش حزب موتلفه اظهار کرد: جای خوشحالی است که جمعی از چهره های شاخص و با تجربه در جمع کارگروه ورزش حضور دارند و با برگزاری جلسات مستمر درابعاد مختلف تربیت بدنی و ورزش کشور کنکاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حزب به معنی واقعی آن باید جهت اداره امور کشور و در تمام بخش های مدیریتی برنامه های علمی و پژوهشی قابل قبول ارائه دهد. ما اگر نسبت به عملکردها نقد داریم قطعا باید ابتدا دلایل نقد خود را ارائه، سپس تعریف درستی از آن ارائه دهیم و در نهایت به منظور ترمیم مشکلات برنامه داشته باشیم. امروز مردم نمی پذیرند مسئولین وعده های غیر قابل انجام بدهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: امروزه ورزش مقوله‌ای فراگیر و مهم در جوامع شمرده می شود که با پدیده های دیگر مرتبط و در آنها تاثیرگذار است لذا ما باید ضمن آسیب شناسی و بررسی مشکلات ورزش کشور جهت بهبود امور و پیشرفت و گسترش آن در میان جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

حبیبی در پایان  اظهار امیدواری کرد: کارگروه ورزش با بررسی ابعاد مختلف ورزش و تاثیرات آن در جامعه،  راهکارهای عملی، قابل حصول و فراگیر ارائه و نسبت به رفع مشکلات حساسیت داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز