خبرگزاری کار ایران

در همدان رخ داد؛

مرگ مشکوک مادر باردار و فرزندش در بیمارستان فاطمیه/ تحویل پرونده به تیم تحقیق

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۶۴۱

مادر باردار ۲۷ ساله اهل شهرستان کبودرآهنگ بعد از مراجعه به بیمارستان فاطمیه همدان و قبل از انجام عمل زایمان همراه فرزندش جان باخت.

به گزارش ایلنا، به دنبال مراجعه زوج جوان اهل روستای«جیقی» به بیمارستان امام رضای کبودرآهنگ در ساعت 4 صبح یازدهم آبان ماه و بعد از معاینه مقدماتی، بیمارستان زوج جوان را بدون در اختیار گذاشتن آمبولانس به بیمارستان فاطمیه همدان ارجاع داده اند.

زوج جوان بلافاصله با ماشین شخصی خود در ساعت ۶ صبح در بیمارستان فاطمیه وارد بخش پذیرش شده و مادر باردار برای زایمان به بخش ویژه منتقل می‌شود.

حوالی ساعت ۱۰:۵ صبح مادر باردار دچار مرگ شده و همراه فرزندش از دنیا می رود و عصر همان روز جنازه متوفی به پزشکی قانونی همدان منتقل می شود.

در همین خصوص رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه اصل خبر درست و در دست بررسی است، گفت: بدلیل نبود متخصص زنان و بدحال نبودن مادر، بیمار ارجاع شده است چرا که اگر بدحال بود باید اعزام می شد و در هر صورت بیمار ساعت ۶ صبح بیمارستان فاطمیه بوده است و طبق صحبت‌های برادر متوفی، موقع پذیرش هم مادر باردار بدحال نبوده و دو سه ساعت آنجا تحت نظر بوده و آزمایش درخواست شده بوده که ناگهان حال بیمار بد می شود و فوت می کند.

حسن بهرامی با بیان ینکه علت مرگ فعلا تشخیص داده نشده است لذا با آمبولانس رفتن یا با وسیله دیگر رفتن، واقعا فرقی به حال بیمار نمی کرده ولی حادثه تاسف باری بود است، گفت: مرگ مادر اتفاق ناگواری است و این موضوع توسط کمیته استانی و کشوری بررسی و در نهایت با افراد مقصر برخورد می شود.

وی گفت: پرونده توسط حراست ضبط شده تا تحویل مسئولان کمیته ارزیابی  و تیم تحقیق قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز