خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

تشکیل مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۴۳

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تشکیل مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه معاونان آموزش متوسطه مناطق بیست‌ویک‌گانه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: با هماهنگی‌ها و تلاش‌های محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مجمع خیرین خرید تجهیزات برای هنرستان‌ها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه در کلاس درس موجب پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دانش آموزان می‌شود و انتظار می‌رود با تهیه کردن امکانات و تجهیزات، این امر بیش از پیش انجام شود.

عمادی، مهارت محوری و کیفیت بخشی را از موارد ضروری در حوزه آموزش دانست و افزود: توجه به بالا بردن سطح کیفیت آموزش و مهارت‌ورزی  باید با سرعت و توان هرچه بیشتری در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود.

وی تصریح کرد: برای بالا بردن کیفیت آموزشی، باید با دانش‌افزایی و به‌روز شدن، زمینه را فراهم آوریم و این امر با تحقیق و پژوهش میسر می‌شود و در این زمینه باید تلاش بیشتری صورت دهیم.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر توجه ویژه به پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، گفت: پژوهش‌سراها در دل آموزش قرار دارند و باید با فراهم کردن شرایط مناسب، زمینه پرداختن دانش‌آموزان به تحقیق و پژوهش را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز