خبرگزاری کار ایران

«رومئو و ژولیت» در راه پردیس تئاتر شهرزاد/تعطیلی نمایش‌ها به مناسبت ایام شهادت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۱۲

نمایش «رومئوو ژولیت» به کارگردانی بهروز بیک‌پور از ۱۸ آبان و بعد از تعطیلات پایان ماه صفر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، سه نمایش تازه از ۱۸ آبان در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را آغاز می‌کنند. نمایش «رومئو و ژولیت» به کارگردانی بهروز بیک‌پور از ۱۸ آبان ساعت ۱۸:۱۵ در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش چهره‌های جوانی هستند که بعد از چندماه تمرین برای اولین بار قرار است در نمایشنامه معروف ویلیام شکسپیر به ایفای نقش بپردازند.

نمایش‌های پردیس تئاتر شهرزاد ۱۶ و ۱۷ آبان به دلیل فرا رسیدن ایام عزاداری و شهادت روی صحنه نخواهند رفت و از ۱۸ آبان علاوه بر «رومئو و ژولیت»، نمایش‌های «نشانه‌ها» به کارگردانی مانلی شجاعی‌فرد، «رساوارونه» به کارگردانی شیوا سرمست و «مرگ مرد بالشتی» به کارگردانی منا الهی‌فرد اجراهای خود را آغاز می‌کنند.

همچنین نمایش «مده‌آی سن‌مدار» به کارگردانی بورژین عبدالرزاق و تهیه‌کنندگی امین زندگانی از اول آذر اجراهای خود را در سالن شماره ۳ این مجموعه آغاز می‌کند. این نمایش روایت تازه‌ای از نمایش «مده‌آ» با ترجمه‌ای از احمد ساعتچیان است که از تاریخ یاد شده در سالن شماره ۳ در ساعت ۲۰:۱۵ روی صحنه خواهد رفت. الیکاعبدالرزاقی، احمدساعتچیان و مهدی بجستانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز