خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان طلافروشی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۷۳۳

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق مسلح که ۲ و نیم کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهر اصفهان سرقت و متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در شهر"اصفهان" مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌ آمده مشخص شد ۳ سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده‌  و پس از ضرب‌ وجرح فروشنده، طلا‌ها را به سرقت برده و متواری می‌شوند.
 
سردار معصوم بیگی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند هر ۳ سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام ۳ اکیپ عملیاتی در ۳ شهر مختلف آن‌ها را دستگیر کنند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طلا‌های مسروقه را به مبلغ ۶ میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، بیان داشت: تمامی حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلا‌ها خریداری‌شده بود نیز توقیف شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان، اراذل‌واوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضاییه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز