خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات عمرانی دو پارک بزرگ به وسعت 50 هزار متر مربع در فردیس

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۱۵

شهردار فردیس از آغاز عملیات عمرانی دو پارک بزرگ به وسعت 50 هزار متر مربع در فردیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری با اشاره به وضعیت و ساختار شهری فردیس، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در دو جبهه مطالعاتی و عمرانی در راستای توسعه شهر فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نوپا بودن شهر فردیس و تراکم جمعیتی بالای آن، نیاز است که مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای مانند تهیه طرح تفضیلی، تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک و غیره انجام دهند.

شهردار فردیس با بیان اینکه یکی از نیاز‌های اساسی فردیس توسعه فضای سبز است، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای توسعه فضای سبز در مقیاس محله محور تلاش می کند.

وی افزود: در حال حاضر عملیات عمرانی دو پارک بزرگ به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و یک لکه سبز به مساحت ۷ هزار متر مربع توسط مدیریت شهری فردیس آغاز شده است.

غفاری بازسازی و نوسازی تجهیزات پارک ها و احداث فضاهای سبز محله محور را یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از اهداف این مدیریت شهری توسعه فضاهای فرهنگی است که برای تحقق آن احداث ۱۰ سرای محله در مناطق مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به لزوم احداث پروژه های مهمی برای فردیس مانند تالار شهر و ساختمان اصلی شورای اسلامی شهر فردیس و فضاهای شهرداری، خاطرنشان کرد: مطالعات این پروژه ها انجام شده است و در نظر داریم به زودی این پروژه ها را در سطح شهر اجرایی کنیم.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به لزوم تعامل و همکاری در شهر، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر وظیفه سیاست گذاری و شهرداری وظیفه اجرای سیاست گذاری ها را دارد و اگر در این رابطه خللی ایجاد شود، قطعا مدیریت شهری نمی تواند موفق باشد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مدیریت شهری فردیس تعامل مطلوبی وجود دارد و مدیران شهری در راستای توسعه شهر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

شهردار فردیس با بیان اینکه مطالبات شهروندان فردیسی به حق است، گفت: انتظار شهروندان از استقلال فردیس افزایش خدمات رسانی و بهبود وضعیت شهری بوده است که در طی یکسال گذشته بدلیل انجام مطالعات ، برنامه ریزی و سیر مراحل اداری برای شهروندان ملموس نبوده است اما نوید می دهیم که به زودی شاهد به ثمر رسیدن اتفاقات عمرانی ویژه ای در فردیس خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال و حمایت می کند، خاطرنشان کرد: فردیس دارای جنبه های مثبتی چون نزدیکی به پایتخت و مرکز استان را دارد و این مهم نشان دهنده وجود پتانسیل های فراوانی در این خصوص است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز