خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

یک میلیون و 950 هزار زائر از سه گذرگاه مرزی عازم کربلا شدند/ تشکر از مردم خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۹۴

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 800 هزار زائر ایرانی و 150 هزار زائر خارجی از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه عازم عتبات عالیات شدند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه شمار بازگشت زائران از سه مرز کشور را 500 هزار زائر بیان کرد و گفت: در حال حاضر اوج بازگشت زائران آغاز شده و استقبال خوبی از آنان از سوی مواکب مرزی انجام شده است.

وی زائران را در بازگشت به صبر و حوصله بیشتر توصیه کرد و گفت: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و اگر خسته هستند در مواکب استراحت کنند و با حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

سردار اشتری افزود: ماموران انتظامی و پلیس راه برای خدمت رسانی به رانندگان و زائران در مسیرهای مواصلاتی انجام وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه زائران حتما به توصیه های پلیس توجه کنند گفت: در حال حاضر همه تمهیدات لازم برای روان سازی ترافیک جاده ای اندیشیده شده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

سردار اشتری افزود: جا دارد از مردم استان خوزستان و شهرهای خرمشهر، آبادان، بستان و سوسنگرد و مهران به خاطر مهمان نوازی و همکاری بسیار خوب با پلیس تشکر کنم.

وی همچنین از همه دست اندرکاران ، نیروهای انتظامی و نظامی و نیز اصحاب رسانه که در برقراری نظم و امنیت زائران و نیز انعکاس اخبار این همایش بزرگ همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز