خبرگزاری کار ایران

کاهش حجم اطلاعات با خدمات جدید گوگل

ویرایش فایل‌ها بدون نصب نرم‌افزار امکانپذیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۳۹

کاربران شرکت گوگل می‌توانند برخی از فایل‌های خود را با مراجعه به دامنه جدید گوگل ، ویرایش کنند.

به گزارش ایلنا، این خدمات از طریق مراجعه به دامنه new امکان پذیر است و کاربران با هردستگاه و سیستم‌عاملی که توانایی اتصال به اینترنت را داشته باشد،می‌توانند بدون نصب نرم‌افزار خاص  اقدام به ساخت و یا ویرایش فایل‌ها کنند. این خدمات گوگل از نصب نرم‌افزار‌های حجیمی مثل آفیس جلوگیری می‌کند و می‌توان از این طریق در اشغال ظرفیت هاردیسک‌ها صرفه‌جویی کرد.

برای استفاده از این خدمات جالب گوگل می‌توانید با وارد کردن پسوند فایل مورد نظر و درج دامنه new در قسمت نوار آدرس مرورگر اینترنتی خود، به طور آنلاین فایل‌های خود را ویرایش کنید.(به طور مثال برای ایجاد فایل‌های اکسل ، باید عبارت sheet.new را در مرورگر وارد کنید). البته برای این کار باید حتما یک حساب گوگلی داشته باشید.

در حال حاضر گوگل برای کاربران خود این امکان را محیا کرده تا با وارد کردن نام‌هایsheet  برای فایل‌های اکسل ،site برای ساخت و ویرایش صفحات وب‌سایت، slide برای ساخت فایل‌های اسلاید ، form برای ایجاد فرم‌های سوال و جواب اینترنتی و doc برای ایجاد فایل‌های متنی به ویرایش فایل‌ها اقدام کنند.

البته به نظر می‌رسد گوگل تصمیم دارد تا در آینده نه چندان دور گستره پشتیبانی از فایل‌ها را افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز