خبرگزاری کار ایران

سجاد افشاریان در حمایت از قربانیان اسیدپاشی نمایشنامه‌خوانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۷۰

نمایشنامه «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» با حمایت از قربانیان اسیدپاشی در برنامه عصری با نمایش روخوانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود» نوشته سجاد افشاریان است که با کارگردانی حسین حیدری‌پور روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آبان در خانه نمایش «مهرگان» نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

بر اساس تصمیم گروه اجرایی، تمام عواید فروش این دو جلسه به انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی تعلق می‌گیرد.

این گروه در توضیح این اقدام خود نوشته‌اند: «نمایشنامه «او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود»، خوانش می‌شود با نیت اندک کمکی محدود به انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی که به همت جمعی از پزشکان و هنرمندان شکل گرفته و تلاش می‌کند تا قدمی کوچک بردارد برای رفع ناتوانی‌های جسمی و روحی کسانی که تحت شدیدترین خشونت‌ها واقع شده‌اند... شاید لحظه‌ای یا درنگی کوتاه باشد برای بازگشت دوباره این قربانیان به جامعه و زندگی.»

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: «زنی تنها که ۲۰ سال پیش بدون اطلاع دادن به دوستان خود به خارج از ایران مهاجرت کرده است، حال با دختر خود برمی‌گردد و با مرد و پسری مواجه می‌شوند که در گذشته با آنها رابطه صمیمانه‌ای داشته‌اند و...»

نقش‌خوانان این نمایشنامه‌خوانی، سیروس اسنقی، عطیه غبیشاوی، نیلوفر اخوان، صالح منصوری و صحنه‌خوان آن ناهید قادری هستند.

این نمایشنامه که مدت زمان اجرای آن ۴۰ دقیقه است، ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در خانه نمایش «مهرگان» به نشانی: خیابان انقلاب، نرسیده به پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز