خبرگزاری کار ایران

خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۴۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه‌های این شرکت برای خدمات‌رسانی به عزاداران اربعین حسینی (ع) گفت: بر اساس برنامه‌ریزی شهرداری تهران و با همکاری شهرداری‌های کرج و مشهد، برای مسیر مرز مهران تا نجف اتوبوس اختصاص داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی مانند سال گذشته صورت می‌گیرد، گفت: در مسیر مرز مهران در خاک عراق، اتوبوس‌های مورد نظر زائرین را به شهر کوت و سپس به شهر نجف اشرف منتقل می‌کنند.

وی در خصوص هزینه جابجائی زائرین گفت: بنابر مصوبه وزارت کشور، نرخ جابجایی با تخفیفات ویژه‌ای محاسبه می‌شود که در طول مسیر، از زوار گرامی اخذ خواهد شد.

سنندجی در خصوص خدمات رسانی ویژه به شرکت کنندگان مراسم جاماندگان حسینی (ع) در تهران و شهرری نیز بیان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، جهت سرویس رسانی ویژه به شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان حسینی (ع) در تهران و شهرری و زائران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، با بکارگیری اتوبوس‌های مورد نیاز، آماده خدمات رسانی به این عزیزان خواهد بود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده ومسیرهای مشخص شده، زائران گرامی می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌های این شرکت درمحل‌های تعیین شده شامل ضلع شمالی میدان شهرری، ضلع شرق میدان بسیج(سه راه ورامین)، پارکینگ مقابل میدان فرمانداری شهر ری، ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ایستگاه متروی شهرری، خیابان فدائیان اسلام و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پایان مراسم به مبادی اولیه خود بازگردند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت ترافیکی برخی از معابر تعیین شده شهرری برای دپوی اتوبوس‌ها، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که با اعزام به موقع اتوبوس مورد نیاز و کمکی در پایان مراسم، تأخیری در سرویس رسانی به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز