خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

216 میلیون تردد در 4 ماهه نخست امسال در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۳۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از 216 میلیون تردد در 4 ماهه نخست امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، علی نبیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به این که مازندران در اغلب ایام سال شاهد حضور مسافران و گردشگران است، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان، ستادی دائمی است و اعضاء کمیته های 12 گانه و دست اندرکاران این بخش باید همواره برای ارایه خدمات ارزشمند به گردشگران در سایه همدلی و هم افزایی برنامه داشته باشند.

نبیان با اعلام این که شاهد 15 میلیون نفر شب اقامت مسافر و گردشگر طی 16 روز تعطیلات نوروز امسال در استان بودیم، گفت: از 27 اسفند 96 لغایت تیرماه 97 بالغ بر 19 میلیون نفر شب اقامت مسافر در مازندران به ثبت رسیده است.

وی، خاطرنشان کرد: در چهار ماهه ی نخست امسال 216 میلیون تردد در سطح استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 8 درصد، رشد ورود خودرو را نشان می دهد.

معاون استاندار، ضمن قدرانی از اطلاع رسانی صدا و سیمای مازندران و رسانه های استان از اقدامات ستاد سفر استان، ابراز داشت: برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز 98 در دستور کار جدی همه اعضای ستاد و فرمانداران قرار گیرد.

وی با بیان این که در 5 سال گذشته شاهد کاهش غریق در دریا بودیم، افزود: فرمانداران به طور جدی پیگیر حضور قاطع و همه جانبه ناجیان غریق و خدمات رسانی کامل به مردم در سواحل باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، با اشاره به این که راه اندازی بازارچه های محلی برای عرضه محصولات بومی استان از تاکیدات استاندار مازندران است، اظهار داشت: در ایام نوروز امسال بالغ بر 38 بازارچه محلی در نقاط مختلف استان برپا شد که مجموعا بالغ بر 10 میلیارد و 100 میلیون تومان فروش کرده اند.

نبیان، حضور روستاییان، عرضه محصولات بومی و ایجاد ارزش افزوده را نتایج ارزشمند برپایی این بازارچه ها اعلام کرد و گفت: باید این مساله به صورت ویژه پیگیری شود و در تابستان نیز تداوم داشته باشد.

وی بر بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف کار ستاد اجرایی خدمات سفر، رفع مشکلات، تقویت نقاط قوت و استمرار برنامه های مطلوب تاکید کرد و افزود: راه اندازی پروژه های گردشگری، اقامتی، بوم گردی باید با رویکرد سلامت و امنیت مردم صورت گیرد.

در آغاز این جلسه، فرزانه، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، گزارشی از اقدامات و برنامه های این ستاد ارایه کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز