خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اسفراین خبرداد:

قتل، پایان نزاع خیابانی در اسفراین/ خصومت قبلی عامل درگیری/ قاتل تحت تعقیب

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۰۵

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: درگیری و نزاع بین چند نفر در یکی از خیابان های این شهرستان منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جاوید مهری گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری، بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و در بررسی های اولیه مشخص شد چهار نفر با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از آنها به شدت مجروح شده است.

مهری افزود: فرد مجروح شده، بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت که به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت و با توجه به اهمیت موضوع عوامل پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: طبق تحقیقات انجام شده، علت درگیری خصومت قبلی بین ضاربان و مقتول، بوده است.

فرمانده انتظامی اسفراین بیان کرد: در ساعات اولیه دو نفر از ضاربان و درگیرشوندگان شناسایی و در دو عملیات متفاوت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و تشکیل پرونده شد.

مهری با بیان اینکه یکی از متهمان متواری شده، گفت: بر حسب دستورات قضایی تحقیقات ادامه دارد و کارآگاهان در صددند تا متهم فراری را دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده تحت نظر قرار گرفتند تا قاتل اصلی مشخص و به بزه ارتکابی خود اعتراف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز